William en Ianthe rond de wereld

Singapore

Hoi allemaal!

We zijn net aangekomen in Singapore en het is hier heeeeeeeeeeeeeeeeeeettt! Backpacken in Nieuw-Zeeland is leuk, maar met een backpack op je rug door tropische warmte is een ander verhaal... maargoed we zijn aangekomen in het hostel en kunnen nog niet in de kamer want het is natuurlijk nog hartstikke vroeg dus ik dacht ik laat nog even wat van me horen. Sinds Taupo zijn we 2 dagen in Auckland geweest. De eerste dag kwamen we laat in de middag aan in een voor onze begrippen druk hostel en zijn we lekker de stad in gegaan om wat te eten en naar de bios te gaan... Gisteren zijn we naar Auckland museum geweest, wat veel leuker was dan 5 jaar geleden en waar we ook de Maori performance hebben gezien... erg leuk! Daarna hebben we eten gehaald en hebben we nog een beetje in het hostel gehangen totdat de shuttle ons kwam halen. In de shuttle was ik eigenlijk wel een beetje down dat we alweer weggingen uit Nieuw-Zeeland en hoogstwaarschijnlijk niet heel snel meer teruggaan... zeg nooit nooit natuurlijk maar het is nu eenmaal niet naast de deur! Aan de andere kant was het ontzettend gaaf om na 4/5 jaar terug te zijn op plaatsen die nauwelijks verandert zijn en natuurlijk om Elke, Dan, Louise en Josephine weer te zien! Nouja we gaan eens even Singapore ontdekken nu en dan horen jullie snel weer van ons.... xxx William en Ianthe