William en Ianthe rond de wereld

Singapore: heet en regen...

Hi allemaal,

Daar ben ik weer! Na 2 dagen hitte zijn we hier een beetje gewend. Vandaag kwamen we erachter dat het hier eig regenseizoen is, nadat we het al zo raar vonden dat het de hele dag regende of bewolkt was. We hebben net snel even gekeken of het op Bali misschien ook alleen maar ging regenen, maar dat is gelukkig niet zo! Ondanks de regenbuien hebben we het wel erg naar ons zin hier! Gister konden we onverwachts vrij snel in onze kamer en hebben we eerst een dutje gedaan. Daarna gewandeld door Little India, wat me qua geur, hitte, winkeltjes en de drukte bij de winkeltjes erg deed denken aan Gambia, behalve dan natuurlijk dat de straat hier schoon is! Na een heerlijke lunch voor maar liefst 2,50 euro en een heerlijke massage van 20 min voor maar liefst 5 euro gingen we richting het centrum van de stad. Daar hebben we wat gedronken langs de rivier (helaas wel europese prijzen, maar moet kunnen voor een keer!) en lekker langs de rivier naar de haven gewandeld. 's Avonds hebben we in de buurt nog wat gegeten en toen zijn we met de metro terug richting hostel gegaan. Onze kamer in het hostel heeft geen ramen dus toen ik klaarwakker lag in het pikke donker dacht ik dat het midden in de nacht was en ik door het tijdverschil wakker was geworden. Toen ik na ong. 20 min wakker liggen eens op de klok keek was het 11 uur 's ochtends! We gingen dus maar snel eruit want we konden tot half 12 ontbijten en daarna zijn we richting Sentosa island gegaan met de intensie om naar het strand te gaan. Het weer zat echter niet mee dus zijn we eerst blijven hangen bij de Starbucks en toen uiteindelijk toch naar het eiland gegaan. Hier zijn we naar Underwaterworld geweest, een aquarium waar je op sommige punten zo je vraagtekens kon zetten bij hoe ze met de dieren om gingen. Je mocht bijna alles aanraken en voeren en die beesten waren helemaal geconditioneerd dat als ze een mens zagen dat ze ernaar toe zwommen omdat ze eten verwachten... Daarna zijn we nog naar een 4d film geweest die erg gaaf was en toen zijn we teruggegaan omdat het ons niet echt leuk leek om in de regen op het strand te gaan liggen! Ze hebben hier trouwens de zeer vervelende gewoonte om de uitgang van een metrostation midden in een winkelcentrum aan te leggen. Zeer vervelend voor shopaholics like me die al een hele tijd niet echt geshopt hebben en nog vervelender voor William die gek wordt van al die winkels waar ik in wil! Nouja ik ga nu maar eens richting bed... groetjes van mij en William

Reacties

Reacties

mamsje

foto's foto's foto's!! spreek je wel regelmatig, hier, op msn en af en toe telefonisch, maar weet nie meer hoe je er uit ziet?!!! Op Bali al een kleurtje gekregen? Denk aan de muggen en de hondsdolheid die daar momenteel erg heerst. Gaan jullie nog duiken? Schijnt daar heeeeeeel mooi te zijn . Hoe dan ook, veel plezier, geniet van jullie hypermooie villa en wij, wij gaan aftellen met zn allen! Tot gauw! Knuffzzzzzzzzzzzzz

willy

vandaag heb ik voor het eerst bij mijn zus die jarig is jullie foto's bekeken en de mooie lange reisverslagen gelezen. Zeer boeiend en leuke en bijzondere foto's gezien. Dolfijnfoto's en kraters en de natuur is schitterend. Nog veel reisplezier, groetjes willy.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!