William en Ianthe rond de wereld

Weer thuis

Hoi allemaal,

Na 7 super gave weken zijn we dan eindelijk weer thuis! De laatste dagen in Bali waren super, met een boottrip voordat we weggingen naar een eilandje waar je lekker op het strand kon liggen, kon snorkelen en waar ze een enorm buffet voor ons hadden gemaakt dus we hebben ook nog eens heerlijk gegeten! We zijn ook nog naar de lokale markt geweest. Jammer genoeg waren we laat en was alles wat 'binnen' was al dicht, maar op straat waren nog erg veel stalletjes waar ze bloemen verkochten voor offering, net geplukte kippen die lekker in de zon hingen en nog veel meer. Toen we terug wilde lopen kwam er een vrouw naar mij toe die vroeg of ik kleding wilde kopen. Omdat alle winkels dicht waren in het overdekte deel hadden we nog geen kleding gezien en dus liep ik vrolijk achter haar aan, kochten wat en gaven haar zelfs wat geld maar het mocht niet baten... we kwamen helemaal nooit meer van haar af! Net toen William echt boos wilde worden begon ze toch door te krijgen dat we zat waren en ging ze maar terug naar haar winkeltje... eindelijk rust!

Na Bali gingen we via Singapore en London naar huis. In Singapore sliepen we in het duurste en vreselijkste hostel van onze hele reis. Het begon al goed toen we door onze taxichauffeur vanaf de luchthaven ten eerste opgelicht werden en ten tweede bij het verkeerde hostel afgezet werden. Uiteindelijk kwamen we wel bij het goede hostel en hebben we in het aanliggende winkelcentrum gewinkeld en zijn we naar Salt geweest... een erg goede film met een iets minder einde. We hebben vervolgens nauwelijks geslapen omdat een aantal Chinezen had bedacht tot half 4 snachts zeer luidruchtig en hysterisch te gaan lachen. Net toen ik 'security' wilde bellen (dat stond op de telefoon, vroeg me al af waarom toen we aankwamen maar nu begrijpen we het!) hield de herrie onder het raam op..... helaas wilde onze buurman toen graag naar binnen, maar degene die voor hem de deur open zou doen was volgens mij in coma. Na 20 min kloppen op de deur en roepen was werkelijk de hele gang wakker behalve degene die de deur open moest doen.... en toen konden we dan eindelijk gaan slapen! Helemaal duf zaten we vervolgens 13,5 uur in een vliegtuig overvol met baby's en kleine kinderen die aan het eind van de zomervakantie ook weer richting huis gingen dus slapen hebben we nauwelijks gedaan. Na een kort nachtje in London moesten we nog maar 40 min vliegen (waarin ik volgens mij meer sliep dan in de 13,5 uur de dag ervoor) en 20 min rijden (Polderbaan!!!) en toen waren we eindelijk weer thuis. Mams en Dion zouden ons op komen halen en mijn oma was onverwachts ook gekomen! Heel leuk om iedereen weer te zien..... maar tis toch wel even wennen aan de regen. Wanneer mag ik weer ;)?

X ianthe en groetjes van een jarige William

anouck

Hallo lieverds,

Heb met veel plezier jullie verhalen gelezen en heb helemaal zin om ook meer van de wereld te gaan zien. We zullen zien of het me gezind is ;). Veel plezier in Nederland! Ianthe geniet nog van je vakantie en William gefeliciteerd en werkse :P. Ik leef met je mee, ben ook al lang weer aan de slag.

kuz Anouck

ps. Nog bedankt voor jullie kaart!!!!

Corry@Albert.

Hoi,Hoi,Hoi, Welkom terug in ons nu koude kikkerlandje, Wat is dat snel omgegaan he.?? Ik heb al jullie verhalen gelezen en weet dat het TOP geweest is . Zie jullie vast nog wel een keer, William nog van harte !! met je verjaardag ..
Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad.
Tot snel..

Jacky

Lieve Ianthe en William.

Welkom thuis,wat heb genoten van jullie geweldige reis.
Zie jullie snel.
Knuffel Jacky

Marianne en Willy

Welkom terug in ons Waterland! Da's wel effe wennen natuurlijk voor jullie na zo'n mooie droomreis!
En nu weer terug naar het normale leven: studeren, studeren en sparen voor de volgende reis???????
Heb genoten voor jullie reisverslagen met foto's.
Blij dat jullie weer heelhuids terug zijn gekomen, want je weet maar nooit.
Liefs, Willy en Marianne
P.S. Herkenden jullie "mamsje" nog? 10 kilo afgevallen! Super toch?

Iris

Welkom thuis!

En wat een weer had Nederland gister voor jullie in petto... Omgewaaide Anne Frank-boom, volgelopen Westland, echt lekker Hollands thuiskomen. ;)

Ik heb genoten van jullie enthousiaste reisverslagen, waaruit steeds bleek dat jullie het ontzettend naar jullie zin hadden.

Tot gauw!

Liefs,
Iris

Tamar en Ferry

hi Wil en Ianthe,

Welkom thuis in het afschuwelijk grijze weer. Kunnen jullie je nu voorstellen hoe jaloers wij waren op de mooie verhalen??? Hier is het echt niet zo goed geweest!!!
Misschien nog een paar dagen mooi weer in september?

Welkom thuis en Wil: nog van harte!

Liefs,
Tamar en Ferry