William en Ianthe rond de wereld

Nog steeds in Bali

Hoi,

Daar zijn we weer! Ik ben weer bijna terug van Kreeft naar mijn eigen sterrenbeeld.. ben nog nooit zo verbrand geweest... denk nog 5 min of ik had er uitgezien als Dion vorig jaar zomer... maar na 2 dagen is mijn buik nu weer enigzins normaal van huidskleur en eigenlijk zijn alleen mijn schouders nog altijd rood... en neej ik was niet de factor 30 vergeten maar had met William om een uurtje of 1 met die Australier in het zwembad liggen kletsen... en toen was ik ROOD!

Gister hadden we dus onze driver ingehuurd... hij was een beetje jong, verlegen en kon nauwelijk engels maar heeft ons wel een aantal mooie plekjes laten zien. Zijn eerst naar een Barong dance optreden geweest, wat wel erg leuk was maar ook zeer toeristisch want toen we daar aankwamen stond het hele parkeerterrein vol met diezelfde autotjes als van onze driver... Na het optreden zijn we naar een tempel gereden, toen door naar Ubud waar we gelunched hebben en even gewinkeld.. ik zag allemaal dingen die heel mooi en leuk waren maar echt niet meer in mijn backpack erbij passen dus heb het gehouden op 2 mandjes, want had de vorige dag al een hele gave jurk gekocht voor mezelf. Daarna wilde we naar de Mother Temple, maar onze driver had ons eerst nog een mooie vulkaan laten zien en wat rijstvelden en daardoor bleef er geen tijd meer over voor de tempel want we moesten om 5 uur terug zijn voor onze massage! Op de terugweg nog wel een andere tempel bekeken, die op de route lag en toen natuurlijk te laat voor de massage afspraak pas weer om half 6 in het hotel. Mn teennagels zijn inmiddels wel weer mooi gelakt.. ze heeft ze mooi versiert met bloemetje.. maar miste het wel dat ik niet tegen haar mocht schelden toen ze met de spateltje in mijn netgenezen ontstoken teentje zat te purren en ik bijna door de grond ging.. dus volgende keer mag jij het weer doen mams... fijn he ;). Nouja dat was het wel weer.. vandaag gaan we lekker relaxen aan het zwembad/strand met t-shirt aan nog altijd helaas en morgen gaan we waarschijnlijk richting Nusa om te snorkelen.. heel misschien wel duiken maar vind het wel gezellig om samen met William te gaan en hij wil niet duiken.. dus we zien wel! Ik wilde eigenlijk nog naar een tempel op de rotsen bij Seminyak maar daar zitten heeeeeel veel apen dus ik weet niet of dat zo'n goed idee is met de rabies epidemie hier.... nog een berichtje waarschijnlijk en dan zijn we alweer thuis! Groetjes William en Ianthe

Reacties

Reacties

Iris

Klinkt goed allemaal zeg (behalve dat verbranden dan, maar gelukkig is dat al weer over aan het gaan)! Met een persoonlijke chauffeur een rondje maken lijkt me heel bijzonder... En zo vaak massages, hm... ;)

Heel veel plezier nog en tot gauw!

Ægon

leuk al die berichtjes en fijn dat jullie het zo fijn hebbenmorgen is je broer 10 jaar gefeliciteerd en nog fijne dagenen geniet maar tot gauw .xxxx pappa

Anna

Hoooii! Leuke verhalen weer, heb mezelf weer even bij gelezen want ben zelf net terug van een vakantietje naar Londen. En vond bij terugkomst een kaart van jullie in m'n postvakje...leuk!! Thanks :-D Ben benieuwd naar alle foto's als jullie weer terug zijn! XX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!